Fechar

1. Identificação
Tipo de ReferênciaArtigo em Evento (Conference Proceedings)
Siteplutao.sid.inpe.br
Código do Detentorisadg {BR SPINPE} ibi 8JMKD3MGPCW/3DT298S
IdentificadorJ8LNKB5R7W/3Q638JB
Repositóriourlib.net/www/2017/12.05.13.51.45   (acesso restrito)
Última Atualização2018:08.28.16.36.49 (UTC) simone
Repositório de Metadadosurlib.net/www/2017/12.05.13.51.46
Última Atualização dos Metadados2022:03.18.22.11.04 (UTC) administrator
Rótulolattes: 3223895652903614 7 VeraldoJrAlBoDuLoSiBa:2017:AsStEx
Chave de CitaçãoVeraldoJrAlBoDuLoSiBa:2017:AsStEx
TítuloAssessment of the students' expectations and perception regarding the development of the competences of the industrial engineering course
FormatoPapel
Ano2017
Data de Acesso10 maio 2024
Tipo SecundárioPRE CI
Número de Arquivos1
Tamanho6545 KiB
2. Contextualização
Autor1 Veraldo Junior, Lucio Garcia
2 Almeida, Benedito Manoel de
3 Botura, Cesar Augusto
4 Duarte, Jober Antônio
5 Lourenço Junior, José
6 Silva, Messias Borges
7 Barbosa Neto, Paulo França
Grupo1
2
3
4
5
6
7 GESAST-CEA-SESPG-INPE-MCTIC-GOV-BR
Afiliação1
2
3
4
5
6
7 Instituto Nacional de Pesquisas Espaciais (INPE)
Endereço de e-Mail do Autor1
2
3
4
5
6
7 paulo.barbosa@inpe.br
Nome do EventoInternational Conference on Applied Human Factors and Ergonomics, 8 (AHFE0
Localização do EventoLos Angeles, California
Data2017
Título do LivroProceedings
Tipo TerciárioPaper
Histórico (UTC)2017-12-06 12:53:09 :: lattes -> administrator :: 2017
2018-06-04 23:26:40 :: administrator -> simone :: 2017
2018-08-28 16:36:49 :: simone -> administrator :: 2017
2022-03-18 22:11:04 :: administrator -> simone :: 2017
3. Conteúdo e estrutura
É a matriz ou uma cópia?é a matriz
Estágio do Conteúdoconcluido
Transferível1
Tipo do ConteúdoExternal Contribution
Tipo de Versãopublisher
ResumoThe challenges of higher education institutions in analyzing the development of egress skills during undergraduate course become more important in preparing for the job market. Applying assessments that characterize the skills of these students is critical to preparing them professionally, after all, it takes much more than the knowledge gained. The purpose of this article is to present the expectations and perceptions of the students of the Industrial Engineering course in the development of their abilities in the accomplishment of an interdisciplinary project. Soon after the presentation of the project to be developed by the teams, the students evaluated their expectations of personal and interpersonal skills development. At the end of the semester, students assessed their perceptions of the development of these skills through the interdisciplinary project. The assessments were carried out by on the scale students who started from exposure and experimentation to the innovation and leadership of the developed project.
ÁreaCEA
Arranjourlib.net > BDMCI > Fonds > GES > Assessment of the...
Conteúdo da Pasta docacessar
Conteúdo da Pasta sourcenão têm arquivos
Conteúdo da Pasta agreementnão têm arquivos
4. Condições de acesso e uso
Idiomaen
Grupo de Usuárioslattes
Grupo de Leitoresadministrator
lattes
simone
Visibilidadeshown
Permissão de Leituradeny from all and allow from 150.163
Permissão de Atualizaçãonão transferida
5. Fontes relacionadas
Unidades Imediatamente Superiores8JMKD3MGPCW/3F2PBEE
Acervo Hospedeirodpi.inpe.br/plutao@80/2008/08.19.15.01
6. Notas
Campos Vaziosarchivingpolicy archivist callnumber copyholder copyright creatorhistory descriptionlevel dissemination doi e-mailaddress edition editor isbn issn keywords lineage mark mirrorrepository nextedition notes numberofvolumes orcid organization pages parameterlist parentrepositories previousedition previouslowerunit progress project publisher publisheraddress resumeid rightsholder schedulinginformation secondarydate secondarykey secondarymark serieseditor session shorttitle sponsor subject targetfile tertiarymark type url volume
7. Controle da descrição
e-Mail (login)simone
atualizar 


Fechar